2012 – new year, new start

Nyår och dagarna däromkring brukar vara den tidpunkt då folk påbörjar nya projekt, nya vanor och skapar nya löften. Även jag har planer på att fylla det kommande året med roliga projekt och nya åtaganden.

För er läsare som inte vet så studerar jag i Norrtälje och från och med i år ska jag ta med mig kameran ut dit då och då för det finns mycket vackert att fotografera där.

Just nu är jag mitt uppe i en tentaperiod, men så fort det är över så kommer jag att uppdatera med nya bilder här.

Så kika in emellanåt eller börja prenumerera på min sida för att bli uppdaterade!

PS. Kul att så många följer min sida, känns peppande!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

