Resultat från dagens fotografering

 
Som sagt så fotograferade jag Yi idag. Vi hade tur, det slutade snöa lagom tills stylingen var färdig. Jag kände mig rätt så Rihanna-inspirerad när jag stylade Yi och resultatet blev riktigt bra.

Det blev lite improviserat med sminkningen och för att matcha den fick Yi ha  ett par midjebyxor, en väskremm, en topp som jag sytt och ett par runda solglasögon. 

  

Under plåtningen hittade vi en traisig skylt som fick fungera som rekvisita. Det är sånt som gör bilder fulländade tycker jag. Platsen för plåtningen var denna gång under en bro mellan Huvudsta och Bromma.

För att se fler bilder eller se bilderna i ett större format, gå in på Porträtt

Det här inlägget postades i Fotografering. Bokmärk permalänken.

Kommentera

